Dywaniki Samochodowe i Kosmetyki

Twój koszyk

Test Shiny Garage Wet Protector Wersja Nowa vs Stara

By carstyle / Blog

Test Shiny Garage Wet Protector Wersja Nowa vs Stara

Dzisiaj na tapet bierzemy starszą i nową, ulepszoną wersję, jakie są między nimi różnice? Czy w ogóle jakieś są? Sprawdźmy!

To mówi o nim producent:

New Wet Protector to najszybszy sposób na poprawienie właściwości hydrofobowych i zabezpieczenie lakieru, jego aplikacja zaraz po myciu na wilgotny lakier sprawia że zabezpieczenie całego samochodu trwa zaledwie kilka minut. Wystarczy spryskać wilgotny, czysty lakier, spłukać wodą pod ciśnieniem i dokładnie osuszyć samochód. 

Teraz jeszcze lepsze właściwość: 

  •  większa trwałość, 
  • lepsza hydrofobowość,
  • nowy, perfumowany zapach, 
  • składnik zmiękczający wodę, 
  • niweluje powstawanie zacieków 

Produkt nie może być aplikowany w słońcu i nie można dopuścić do jego wyschnięcia. Wet Protector to połączenie nanocząsteczek, polimerów i sio2. Produkt ten pod wpływem wody aktywuje się i tworzy trwałe wiązania z powierzchnią, powstaje trwała, hydrofobowa powłoka ochronna. Wet Protector może być stosowany jako podbicie właściwości hydrofobowych wosków/sealantów czy powłok kwarcowych i ceramicznych lub jako LSP. Nadaje super hydrofobowych właściwości, śliskości i zabezpiecza powierzchnię, trwałość produktu to 10 myć, charakteryzuje się przyjemnym perfumowanym zapachem.

Butelki i atomizery Shiny Garage dobrze znamy i lubimy. Ich najnowsza szata graficzna przypadła nam do gustu - czytelna i spójna. Triggery sprawdzone bez żadnych wtop. Nowa formuła oznakowana jest poprzez dopis na etykiecie, warto mieć to na uwadze.

Zmiany na pierwszy rzut oka: 

  1. Starsza wersja - różowy kolor, konsystencja mocno płynna, zapach grejpfrutowy z minimalną dozą chemii 
  2. Nowsza wersja - kremowy kolor, konsystencja minimalnie bardziej gęsta, zapach perfumowany (ciężko określić jaki, ale ogólnie fajny i na pewno bardziej mi przypadł do gustu)

Przechodzimy do porównania:

Nasz dzisiejszy pacjent to Citroen C3 zabezpieczony IW Supergloss+ jakieś 4 miesiące temu.  Temperatura: 18 stopni  i bardzo duża wilgotność (godzinę po mocnym deszczu)

Wskoczył prewash, następnie CarPro Reset i tafli tutaj nie zobaczyliśmy. IW się trzyma się aż po same doły drzwi. Auto cały czas pod chmurką. Nieźle!

Testowane produkty to tzw. 'szybkie strzały', dlatego sprawdzimy jak Wet'y siądą na typowy umyty lakier. Wjechał szampon Wash plus+

Lewa strona OLD -  Prawa NEW

Mamy tutaj kilka zmian na korzyść nowej formuły: 

  • bardziej intensywny i zarazem przyjemniejszy zapach
  • aplikacja w nowej formule jest inna, pomimo tego samego triggera, wypuszcza bardziej coś ala piankę 
  • wydaje nam się, że dzięki piance widzimy dokładnie gdzie spryskaliśmy powierzchnie, produkt jest bardziej wydajny. Kropelki? Kształtne, prawie identyczne, lecz pół pkt. wyżej dałbym dla nowszej wersji 
  • Nowa formuła wg nas zdecydowanie fajniej zachowuje się na szybach. Mamy idealny szybki zrzut wody (foto 50/50 poniżej), przez to unikamy water spotów

Parę fotek kropelek dla fanów:

Wrzuciliśmy oba produkty również w podziale 50/50 na przednią szybę. Nowa wersja - fajna pianka, myślimy, że dzięki niej producent stara się zminimalizować ewentualne, szybkie wysychanie przy wyższych temperaturach.

Starsza wersja na lewą stronę.

I tutaj już po aktywowaniu wodą.

Nowa wersja - po prawej stronie - osuszyła fenomenalnie szybę.

Wnioski:

Po skończeniu całego auta widzimy, że lakier dostał mocnego szkiełka i super śliskości. Mega wrażenie! Nowa wersja na duży plus!

CarStyle

Dzieląc się nasza pasją chcemy uczyć was jak dbać o swoje samochody.